Indokoltam is a választásom, megmutatom, talán lesz, akinek érdekes:
"A 2006/2007-es évad előadásai alapján a legjobb színész, színésznő és rendező közönségdíjára szavazólistára felvenni a következőket javaslom:
Színészek (ábécé sorrendben):
1.Bányai Miklós
Az Equus-ban látott érzékeny alakításért (Alan Strang), amellyel a kényes témát erre ellenérzéssel reagálók számára is elfogadhatóvá tette, egyszerű eszközökkel, mégis érthetően és sokoldalúan mutatva meg a belső folyamatokat.
2.Hüse Csaba
Prózai (A tél meséje – Florizel, Polixenés cseh király fia) és zenés (Tanulmány a nőkről – Egri Péter, Luxemburg grófja – Brissard, René barátja) feladatok egyaránt megbízható, színes, érdekes megoldásáért, az énekes szerepekben nyújtott magas színvonalért.
3.Kaszás Gergő
A párnaember Katurian-jáért, az érzések és érzelmek széles skálájáért kiszolgáltatottságtól féltésen és szereteten át a mindent feláldozó döntés meghozataláig.
4.Vajda Milán
A Tangóban a fiú (Artúr) szerepének felkavaró mélységéért.
5.Venczel Valentin
A Tangó (Stomil, az apa) és A Pityu bácsi fia (Pityu) egyéni humorral, kellő helyeken tragikomikummal formált szerepeiért.
Színésznők (ábácé sorrendben):
1.Bozó Andrea
A Tangó nagymamájának szerepéért (Eugénia), amelyben többedik alkalommal állít elénk
adottságaitól, korától eltérő érdekes karaktereket (Galambok, Tudós nők, Éjjeli menedékhely…)
2.Járó Zsuzsa
A tél meséje Paulinájának fanyar, érdes, mégis rokonszenves megformálásáért.
3.Mészáros Sára
A Tangó (Ala, az unokahúg) fiatalságában egyszerre útkereső és romlott, érzelmes és érzéketlen lányalakjáért.
4.Nádasy Erika
Sokoldalúságáért, az Oliver (Nancy), A Pityu bácsi fia (Marika, Jani felesége) és a Tangó (Eleonóra, az anya) című darabokban egyaránt vonzó játékáért.
5.-
Rendezők (ábécé sorrendben):
1.Csizmadia Tibor
A zenés darabért - Tanulmány a nőkről - amely a nézők ilyen irányú, sokszor értéktelenebbnek tekintett igényeinek kielégítése közben minőséget képvisel.
2.Dömötör András
A párnaember feszültséget mindvégig fenntartó, részleteket alaposan kidolgozó rendezéséért.
3.Máté Gábor
A tél meséjeolyan forma aktualizálásáért, amely meggyőzött és amely a fiatalabb közönséghez (tapasztalataim szerint) közel hozta a darabot.
4.Radosláv Milenkovic
A Tangó abszurditásának széles körben befogadható kibontásáért.
5.Szegvári Menyhért
Nagy tömegeket (ráadásul köztük sok gyermeket) – Oliver - mozgató és stúdióelőadást (A Pityu bácsi fia), intim teret kívánó darabok egyaránt biztos kezű (mint tőle azt meg is szoktuk) élvezetes rendezésért.
2007. május 11."